måndag, september 24, 2007

Blod var det här!

Jorå, var och tog blodprov idag på Vårdcentralen mot några eventuella allergier. Dessa plåster som de sätter på en efteråt.. de sitter som superlim (kanske ett syfte med det, men ändå).

Funderar också på att börja ge blod.. jag menar, jag är inte rädd för nålar så varför inte? Klart att det är lite obehagligt att de tar en halv liter blod ifrån mig, men värre än så är det inte. Har kollat upp tider när blodbussen kommer hit, sen går jag nog allt dit.

Sista händelsen som har med rubriken att göra kommer Hannah att skratta åt :D Jobbade i fredags, och när man är lite stressad så pinar man på och tar svängen från baren in till köket snabbt - ibland för snabbt. Jag slog i huvudet i hyllan där spritflaskorna står vilket resulterade i att jag började blöda i huvudet. Till min tröst kan jag säga att jag inte är den första att göra det! :P

Såå.. i helgen har det varit jobb och vänner, och lite manligt besök. Skön helg, men trött är man nu. Har varit ledig i fyra dagar men trött är man för det. Å andra sidan har jag bara en 3-dagars skolvecka framför mig, som dessutom är från 10-12 varje dag, så lite vila lär det nog bli.

Nej, nu ska jag rosta lite mackor, magen knorrar.

Lördagen blir nog riktigt bra, eller vad säger ni tjejer? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar