söndag, juli 20, 2008

Pixbox

Jag har blivit så grymt sugen på att slänga upp fler bilder på pixbox, men tror ni att jag någonsin tar tag i det? Nope.. haha. Känner att jag aldrig får tid till det, även om jag nog har det. Aja, de som vill kan ju gå in och kolla på http://nattalind.pixbox.se/. Lite äldre bilder, men de får la duga så länge =)

Den 15:e augusti blir det att se Takida igeeeen! Denna gång i Motala, Folkets Park. Backyard Babies ska vara där också. Har inte lyssnat på dem på.. eh, evigheter. Men de är ju bra de med =) Ska fixa biljetterna nu i veckan. Ska vara lite kattvakt åt Josie med som åker uppåt i landet.

På fredag blir det Linköping igen med Hannah och kanske komma hem med lite kläder denna gång? Haha, blidde ju inte så sist. Ska in till Federal igen och byta stav. Iiiih, kommer nog kännas.

Jobbat i helgen dååå, som vanligt. Hände inte speciellt mycket. Eller jo, en kvinna fick åka till sjukan efter att hon slagit i huvudet. Hon stod hos mig i garderoben, sedan föll hon bara bakåt och slog i huvudet i ett trappsteg som vi har. Där blev hon kvar tills ambulansen kom.

Mjaahapp.. jag har "kommit på" (jag visste det redan men har väl inte förrän nu kommit på att det verkligen är ett problem) att jag tycker om jakten.. och när jag väl fått mitt "byte" så slänger jag i väg det och sätter av efter nästa. Jag är så trött på att jag ska hålla på så! Hur många bra killar har jag inte gått miste om p.g.a. mitt beteende? Jag vill nog inte veta.. men den här gången ska jag banne mig ge det en ärlig chans. Någon gång måste jag lära mig. Jag vill inte förlora en bra kille till, och jag vet att han är just det. Han är bra, riktigt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar