söndag, juli 13, 2008

Söndagsångest

Ja.. jag har lite söndagsångest. Ni vet, den där ångesten som sitter i magen och som man egentligen inte vet varför den är där. Men men, det går väl över som allt annat :)

Jag är biten överallt. Överallt. Och det kliar. Dock så är det inte myggbett. Knott kanske? Haha, ja så går det när man har nattliga äventyr ute i skogarna!

Igår var det slagsmål på jobbet (Vattenhålet). Eller inte slagsmål men bråk. Någon ville inte betala i baren och satte sen igång en scen så James fick jobba lite. Slutade med att James satt på honom på golvet. Vi hade bara en vakt eftersom det är så stor brist på dom, men James var glad och nöjd eftersom han fick jobba lite, haha. Mm, med James känner man sig trygg när man jobbar.. :) Får hålla tummarna för honom idag som simmar Vansbrosimmet (han håller på att ta Klassikern), det lär ju inte vara varmt i vattnet.

Förövrigt så är jag fortfarande sjuk . Hes och hostar. Men, det är mycket bättre än vad det var tidigare i veckan så jag klagar inte.

Nahej, nu ska jag fortsätta med min söndagsångest.. hungrig är jag med.

1 kommentar: