onsdag, juli 02, 2008

Jag börjar tröttna

..och inte så lite heller. Varför, varför kan jag aldrig bli nöjd? Varför ska jag alltid vilja ha det som är förbjudet eller svårt att få, och inte det braiga som finns mitt framför nästan på mig? Jag fattar bara inte..

Har haft en hur mysig och bra dag som helst, men inte fan blir jag nöjd. Inte ens spontant intresserad. Jag måste tvinga fram intresset och ge människan en chans. Mina känslor kan dra sig på en millisekund till någon som jag inser att jag måste kämpa för, eller som jag vet är förbjuden, men när det gäller någon som är riktigt bra och vettig som finns där för mig, ja då drar känslorna åt helt motsatt håll. Om jag fortsätter så här kommer det sluta med att jag gått miste om en hel del bra killar..

Dagen, efter jobbet, har iaf spenderats på Torpön i Sommen, i Tranås och i Boxholm. Det har varit galet fint väder ute och dagen har varit hur mysig som helst. Ändå så känner jag inte det jag vill känna..

1 kommentar:

  1. Jag blir tokig på mig själv jag med. Vet du vad vi behöver? Kladdkaka och ett låååångt tjejsnack. Och det nu!

    SvaraRadera