måndag, juni 30, 2008

James

Fick ett trevligt samtal från James nyss. Vi har inte pratat sådär ordentligt på länge, om man bortser från jobb(vakt) och träningssnack, så det var riktigt skönt att höra av honom. Jag är avundsjuk, riktigt avundsjuk på honom.. han ska plugga till hösten, och gissa vad han ska plugga? Mm just det, förberedande för polishögskolan.. morr! Jag vill också! Men jag är inte redo för det än, kanske om 3-4 år, inte nu. Däremot så vill jag så grymt mycket ha polis som yrke, och jag har tänkt att gå just den här utbildningen i Tranås. James ska iaf flytta till Tranås, men det tar ungefär lika lång tid att åka mellan Mjölby - Motala och Mjölby - Tranås. Jag borde inte tänka sådana tankar eftersom vi egentligen(?) inte ses på det sättet längre, men eftersom vi setts till och från i ett och ett halvår nu så vet man aldrig om det är slut eller inte (vilket det säkert senare kommer visa sig att det inte är). Jag har inte de känslorna för James, men han är speciell och det har han varit sedan första sekund jag såg honom. Jag trivs faktiskt med att ha en kille (karl, man) som man träffar ibland, pratar med ibland och har en såndär mysig relation med, och i samma stund inte har några krav eller måsten.. äh, jag vet inte. Jag tycker om honom. Jag tycker om singellivet också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar