måndag, juni 23, 2008

Sömngång

Haha, jag gick i sömnen i natt! Jag brukade ofta gå i sömnen när jag var mindre, men nu har jag inte gjort det på flera år.

Jag drömde att jag vaknade upp i en container, fast den var liten, som en halv container. Det var kolsvart därinne och jag förstod att någon hade satt en annan container uppepå den andra. Jag fick ångest, nästan lite småpanik, och började känna på väggarna för att se hur jag skulle kunna rubba alt lyfta bort containern som står ovanpå. Jag känner med händerna ovanför mig och får tag på en stång (en sådan stång som sittar stenhårt rätt över containern), men självklart sitter inte denna fast utan den följer med när jag drar i den neråt. Jag får syn på en liten, ljus punkt vid sidan om mig, och då vaknar jag. Jag har fått syn på den självlysande lampknappen i badrummet. Där står jag med den nedrivna duschstången och vet inte vart jag ska ta vägen, haha!

Förövrigt drömde jag om speciella J i natt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar