onsdag, juni 18, 2008

X-files

Jag kan helt ärligt och uppriktigt säga att jag skäms så in i för ett av mina ex. Som tur är vet knappt någon som jag känner idag vem han är, men det ändrar inte det faktum att jag faktiskt varit tillsammans med honom. Jag vet att det är riktigt elakt att säga, men den person han har blivit.. jag ogillar honom så starkt! Varje gång jag går in och läser på hans blogg blir jag bara mer och mer förbannad. Och det handlar inte om svartsjuka, för han skriver aldrig om tjejer eller liknande. Jag kan inte skriva ut adressen till bloggen för jag vill inte lämna ut någon, men hans åsikter och tankar.. och skryt om sig själv. Jag blir riktigt äcklad. Och, för att för en gångs skull vara så sjukt elak (förlåt, men jag står för vad jag tycker) så är han riktigt, riktigt ful, och för att göra det ännu värre så lägger han ut de fulaste korten han har på sig själv (där han faktiskt någonstans tycker att han ser bra ut). Jag brukar inte bry mig om var mina ex är idag, men så som han framställer sig själv, sin omgivning och sin livfilosofi - han har nästan blivit ett hatobjekt. Jag står inte ut med honom!

Ja, se där.. jag kan vara riktigt elak jag också. Jag står däremot för vad jag tycker och har väl alltid gjort det egentligen. Man kan inte styra över vad man tycker.. sorry!

Imorrn blir det att jobba 06.30 - 19.00. Och, det ska faktiskt bli skoj.

1 kommentar: