tisdag, juni 17, 2008

Tröttheten är total, konstant, oundviklig.. you name it

Jag har gått och funderat väldigt mycket på siståne.. på familjen, jobb, skola, framtiden, mig själv, men framför allt på gamla ex. När det gäller alla dessa delar i livet så går tiden så himla fort, jag hinner inte med. Jag hinner (ironiskt nog) inte bli mer ingående just nu, eller orkar inte rättare sagt, men det jag kan säga är desto längre tiden går, desto mer inser jag hur mycket vissa personer verkligen betytt i mitt liv.

Tröttheten är total. Går dag denna vecka, börjar alltså halv 7 mån - tors. Går upp klockan 5. Lägger mig vid 12 kvällen innan. Nej, det låter inte så bra och det är det inte heller. På jobbet går det jättebra, jag trivs bättre än någonsin på något ställe och jag är pigg, men när jag kommer hem kan jag inte hålla ögonen öppna, inte ens när jag står upp. Blir nog att krypa ner lite tidigare idag.

Var och hälsade på en del av norska släkten som var på besök hos mormor i Motala i söndags. Det var riktigt trevligt, hade inte träffat två av dem på väldigt länge. Som sagt, tiden går alldeles för fort. Snart börjar säkert skolan igen.. och dit vill jag verkligen inte just nu. Jag trivs ju så himla bra här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar