tisdag, juni 10, 2008

Teori avklarad!

Ja, jag har för andra gången i mitt liv klarat ett teoriprov. Och ja, jag kan erkänna: det var nervöst! På måndagsförmiddagen fick vi veta att vi skulle ha ett teoriprov på eftermiddagen dagen därpå. Alltså hade vi en och en halvdag på oss att plugga in en hel del teori.. men det gick bra, riktigt bra. Jag fick 50,5 poäng av sammanlagt 51. Alltså 0.5 poäng fel. Ja, jag är stolt och jag måste få skryta :D På uppskrivningen för mitt körkort hade jag 2 poäng fel. Jag tror att det handlar om att jag, självklart, faktiskt fått in i skallen det jag borde fått in i skallen, men jag tror att det framför allt handlar om ett väldigt bra flyt. Tack!

Imorgon är den praktiska delen av utbildningen. Jag ska alltså köra truck. Klarar jag av detta får jag mitt truckkort. Någon mer än jag som tvivlar på att jag kan köra truck? Haha! Och de är inte små heller. En av de vi ska köra imorrn kommer 9 meter upp i luften.


Det är lite yrt på jobbet om vi ska gå på redan imorgon och jobba, men det är väl sånt som ger sig. Vi får väl först och främst se hur länge jag blir kvar på den praktiska delen..

1 kommentar:

  1. Nathalie och truckar?

    Jaja, vi får väl läsa om det i corren sen ;) Haha!

    SvaraRadera