söndag, juni 01, 2008

Hot hot hot! And it's lovely!

Torsdagkvällen var mys, riktigt mys! Long time no see, men nu blir det förhoppningsvis lite oftare.

I fredags var det ju Sommar-X i Linköping och det var skoj. Man var väl inte på tipp-topp men den var klart godkänd. Bra musik, en jävla massa folk och så får vi ju inte glömma att 250 kg kärlek spelade, haha! Något som var lite komiskt var att vår röda t-shirt i festeriklädseln som vi hade på oss var väldigt lik den som de som jobbade på Kårallen hade på sig. Därav kom en kille fram till mig och lämnade sitt tomma glas till mig utan att säga ett ord, en annan frågade om vi kunde ringa taxi och en tredje frågade rakt ut om vi jobbade där, och ungefär så var det större delen av kvällen. Bussen hämtade upp vid 10 över 4, även om jag gärna hade stannat och sovit över i Linköping, och var hemma i Norrköping vid halv 5.

Igår åkte jag, papps, papps flickvän och hennes kompis till Varamon. Där låg vi och stekte, och inte blev det ngt bada. Det var 16 jävla grader i vattnet, där går min gräns :P Jag var i till knäna, men sen fick det räcka. Efter solandet blev det att åka till Smultronstället i Söderköping med Josie och Cindy. Det var hur mysigt som helst med en glass där på kvällskvisten. Smultronstället är underskattat!

Jobbade igår, hände inte alltför mycket. Var galet trött p.g.a. de få timmarna jag fått sova de tidigare nätterna. Idag har jag spelat minigolf med mams, och jag vann (ngt måste jag ju få gotta mig i, haha).

En vecka kvar till jag börjar jobba då, med truckutbildning och allt det där. Jag är pepp, men jag kommer väl spy på det efter två veckor, haha. Är förresten enbart karlar som jobbar där jag jobbar, förutom en tjej då. Får väl se om det finns ngt att spana på ;)

1 kommentar: