onsdag, juni 04, 2008

Ex:en

Jag har allvarligt börjat fundera lite.. Matte fick barn tillsammans med tjejen som han träffade efter mig. Johan fick barn med tjejen som han träffade efter mig. Nu ska Jimmy ha barn med tjejen som han träffade efter mig. Vad ÄR det här?! Haha! Man kan ju börja fundera på vad jag har för påverkan på mina pojkvänner! Iofs så är jag glad för alla tres skull, speciellt eftersom jag fortfarande pratar med dem allihop, en mer än de andra övriga. Jag kan helt ärligt säga att jag inte är redo för barn och allt det som det innebär, och just därför unnar jag mina ex det som de har nu med sina nya. För mig gäller det att plugga klart först, få åtminstone ett något vettigt jobb och ha stadig ekonomi, och ungefär där har mina ex varit men inte jag. Jag är väldigt glad över att jag fortfarande kan prata med dem, med en av dem om precis allting.

Idag har jag och mams varit på Lundybadet igen, men idag kan man säga att solen tog ut sin rätt - jag är bränd! Men vad gör man inte när det för en gångs skull är riktig, härlig sommar här i Sverige? :)

Inatt var det mysigt värre!

Vad säger du om imorrn, Hannah? Ska vi ut och gliiiiida? ;)

1 kommentar: