torsdag, maj 29, 2008

Första doppet, i pool dock

Idag har jag legat och gassat i solen på Lundybadet, and it was lovely! Vem tackar nej till att ligga i solen och spana på solbrända, muskulösa, jävligt heta killar som spelar volleyboll? ;) Det var förvisso sjukt jävla kallt i vattnet, men när man väl varit i en stund så var det riktigt skönt.

Min tumme har förresten fått lite liv i sig igen, men mina armar kan jag dessvärre inte säga detsamma om. Det gör sjukt ont så fort jag bara snuddar vid dem och det har börjat komma fram riktigt heta, lila blåmärken. Men äh, vad gör man inte för att få spela lite volleyboll? Haha!

Ikväll blir det mys med en person som jag inte träffat på.. 2 år? 3?



Vi hade Skumpavecka den här veckan, och denna bild är en av de som ska ligga uppe på hemsidan.. haha, jaa.. jag i mitt esse? Haha!

1 kommentar: