onsdag, maj 07, 2008

Brännboll, brännboll!

Igår blev det lite övning inför brännbollsturneringen nästa helg, och hör och häpna: jag fick iväg flera riktigt ordentliga slag, ni vet såna där som killar får till. Jag känner mig helnöjd! Får bara hoppas på att det blir lika bra under turneringen, vilket det troligtvis inte blir :P

Piercingen är fortfarande gnällig.. inte så att det gör ont eller något men det är ömt. Kroppen har väl insett att det sitter något där som inte kommer att försvinna, och det är den väl inte så glad i. Jag ska dock ta min dagliga tvätt av piercingen snart och då blir den nog glad igen :)

Jag är så trött, så trött.. har varit det hela veckan och helgen och dagarna innan det. Beror väl på vädret, eller att jag inte sover tillräckligt. Skulle nog gissa på båda två.

Har laddat upp lite nya bilder på http://nattalind.pixbox.se/, gå in och kolla om ni vill!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar