fredag, maj 09, 2008

Sooommaaar!

Jaaa, det är sommar ute! Så himla underbart! Får lust till en massa saker, som att grilla, bada nattbad, mysa i solnedgången, you name it! Skulle dock inte förvåna mig om det blir som de tidigare åren, att det är så galet varmt ett tag nu och sen blir hela sommaren som en helt vanlig svensson-sommar. Men men, det är varmt nu iaf och nu ska det njuuuutas!

Jag och mams var nere på Vattenhålet en sväng förut och tog en jättemumsig smoooootie :) Dennis satt så fint och läste högt ur först hans blogg på lunar och sen ur Josies. I ett av hennes inlägg stod det "Grattis till Nathalie, lilla Nathalie fyller 16 år idag!". Haha, 16 år! Det var ju evigheter sen! Jag gick i ettan på gymnasiet, hade precis blivit tillsammans med Jocke och skulle om några timmar åka på rave med Josie. Å andra sidan känns det som igår. I alla fall så slog mig tanken att jag och Josie känt varann och umgåtts i snart 5 år. Att vara nära vän med någon i 5 år när man heter Nathalie är helt otroligt. Däremot så hoppas jag att det blir minst 5 år till! :)

Ikväll blir det jobb, imorrn festeristutbildning i Norrköping och sen jobb på kvällen igen. Blir inte mycket sömn inatt inte, drygt 4 timmar.

Snart blir det maaat på balkongen med mams!

1 kommentar: