torsdag, maj 01, 2008

Ingen sömn här inte

Nej vars, det kan jag inte påstå! Natten mellan tisdag och onsdag sov jag 5 timmar, natten mellan igår och idag sov jag 2. Sammanlagt har jag sovit 7 timmar på 2 och 1/2 dygn. Hela min kropp är knasigt trött. Ögonlocken vill inte hålla sig uppe.

Valborg var trevligt och mys, och väldigt oförväntat. Firades ute på landet mellan Mjölby och Skänninge. Hade inte en aning om vad som skulle hända där senare på morgonkvisten, och mer än så kan jag heller inte säga. Det togs en massa galna kort, det grillades och det dracks(?). Trevligt folk var det också! :) En viss tröja "råkade" också brännas upp, haha! Vilka människor.. uppenbarligen finns det folk som är mer tokiga än vad jag är :P

Upp vid halv 10 i morse, sen hem en snabbis och sen iväg till Vattenhålet för att jobba. Första gången jag jobbar när smootiebaren är öppen, och det lär bli fler gånger :)

Imorrn blir piercingen av.. eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar