torsdag, maj 22, 2008

One night, yeah

Då är det dags att packa då. Snart iaf (ni som känner mig vet att jag brukar göra saker i sista stund, ÄVEN fast jag planerat det in och utantill :P). Det kommer nog bli betydligt mer packning än vad jag räknat med (trots planeringen). Det är så otroligt bra att pappa kommer och hämtar mig imorrn, för det hade inte funnits en chans för mig att komma på tåget med alla mina saker.

Känns rätt bra att åka hem nu ändå. Åker hem med alla mina saker imorrn, men kommer att pendla hit nästa vecka för vi ska ha Skumpa-vecka, d.v.s. så ska vi fokusera på enbart festeriet inför Nolle-P till hösten och så. Blir en bra avtrappning det där med att vänja sig vid att inte bo här. Och så är det ju självklart SommarX i Linköping nästa fredag, wohoo!

Förresten Hannah, det börjar närma sig skatteåterbäring och Liseberg nu ;)

1 kommentar: