söndag, september 21, 2008

Bipp

Av någon anledning så fick jag en julkänsla i kroppen.. det är mörkt ute, massa ljus är tända överallt, det ligger en massa snö på backen.. lucia och allt därtill (jodå, jag har min drömbild av julen.. haha. Sen att den alltid slår fel är en helt annan sak). Det här året blir dock det första året sen jag faktiskt föddes som vi i familjen ska bryta traditionen. Annars har vi alltid träffats, ätit julmat, sett Kalle Anka på tv, ni vet den klassiska Svensson-julen. Det här året är första julen då morfar inte finns med längre, så då tänkte vi att eftersom traditionen redan är bruten kan vi lika gärna dra till Norge och fira med släkten. Sagt och gjort, över jul och nyår är vi i Trondheim :)

Fortfarande fullt upp i schemat. Ingen tid över här inte.

Klimax igår var sjukt bra. Det blev en hel del laghögar, och så får vi absolut inte glömma av flugmjölken! Skrattade så jag grät gjorde jag flertalet gånger. Jag har x antal myggbett på kroppen, rivmärken, skärsår och är öm överallt. Å andra sidan, festar man ute på Himpan så är det precis så det ska vara :) Däremot har jag ingen som helst aning om varifrån rivmärkena och skärsåren kommer.. Blev en hel del dansande på Trappan sen där på kvällen. Finns nog faktiskt inget bättre!

Mjahepp. Borde plugga.. borde. Sova låter bättre, betydligt bättre. Men det gåår jue inteee..

7/9 - 2008

1 kommentar: