måndag, september 22, 2008

Drömmar.

Jag tror inte det är ett dugg bra för mig att bli störd i sömnen, i alla fall inte på morgonen. Jag tror jag blev väckt.. fyra eller fem gånger i morse av diverse sms och samtal. Därav har jag drömt så sjukt knasiga drömmar:

- Jag är på en konsert med Takida. De delar efter konserten ut tröjor och jag lyckas få tag på en. Den jag fick tag på var självklart ful och det stod inte ens Takida på den. Då ser jag att de skriver autografer på tröjorna och skyndar dit, men jag är sist och får bara någon anonym killes namn. Tillslut får jag tag på hela Takida och övertygar en av dem att skriva Takida på min tröja. Ungefär då kommer jag på att sångaren i Takida är även sångaren i 250kg Kärlek..

- Att det är en skitstor fest på något slags område, men jag och Tove kan inte gå för vi ska hoppa fallskärm. Vi hoppar fallskärm, och landar mycket tidigare än vad vi trodde att vi skulle göra så vi hinner faktiskt till festen. Dock har vi inga biljetter.. men vi smiter in. Väl där får vi se en massa jägare som skjuter diverse djur i skogen och misshandlar dom. Vi filmar allt för att sedan kunna avslöja dem..

- Att jag är med i Skenet Bedrar. Vi är vid någon hästhage, eller rättare sagt en massa hästhagar, och en jättevacker häst har rymt till en annan hästhage än den den ska vara i. Hästar hoppar hit och dit över staketen och de har sjukt lång, fin man. Å andra sidan har en del hästar sjukt långa ben, som typ giraffer.

- Att Pontus är otrogen.

- Om Henke som jag jobbade med i somras. Vi var på Trappan och sprang och hade oss.. ja jag vet i fan, haha.

- Om en katt, eller kanske kackerlacka.. äh jag vet inte, den är kvarglömd i en lägenhet iaf och jag försöker rädda den.

Hmm.. det var nog det. Nån som kan tyda drömmar? :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar