onsdag, september 03, 2008

En tuff kväll..

Jag hinner inte med längre. Det har varit så himla mycket på siståne och jag vet inte längre vart jag ska ta vägen. Det här med morfar, Wilma, Nolle-P, skolan, jobbet, Trappan, familjen, vännerna.. P. Jag räcker inte till. Inte för att allt och alla drar i mig, utan snarare för att jag VILL vara där och jag VILL vara med och jag VILL verkligen hinna. Men jag gör inte det, hur jag än gör. Jag tycker om att ha flera järn i elden, men den sista månaden har det varit alldeles för mycket som påverkat mig psykiskt. För mycket som varit för nära inpå. För mycket som jag varit för känslomässigt kopplad till. Jag önskar bara att jag stod med båda fötterna på jorden igen..

1 kommentar:

  1. Haha! Gör det. Jag kan gästblogga då och då ;)

    Och vill du veta en sak om Herr Snygg? Jag har spelat fotboll med hans fru. ;P

    SvaraRadera