torsdag, november 26, 2009

Ingen ny dator ännu..

Njae, har inte riktigt hittat den där som känns riktigt rätt, men det kan nog bero på att jag inte riiiktigt har tiden att leta heller.. men men, min dator får ju för sig att leva någon gång ibland (som nu) och då blir jag glad! Egentligen borde jag sova nu men det är ju bäst att passa på :)

Ordningsvaktsutbildning är för fullt igång och jag har det riktigt roligt. Skrattar så jag gråter samtidigt som jag lär mig något enormt mycket! Vi är 5 st som samåker härifrån Norrköping varje dag också så det är ju kanon, kunde inte ha löst sig bättre för min del :) Folket på utbildningen är kanon och Thord Pettersson som är vår utbildare är bättre än bäst! Och mycket fika är det med, det gillar jag, haha. I morgon är det dock första fys-testet som gäller.... självskydd. Jag har hört från säkra källor att man får ont. Och blåmärken. Men det kan jag ta - så länge som jag tycker att det är skoj. Så jag hoppas innerligt att jag kommer ha roligt, för då tror jag att jag har fin chans att fixa det.

Hehe, jag drömmer om lagar och paragrafer.. tror ni att jag försöker lära mig så mycket som jag bara kan? ;) I natt var jag med en halvnaken tjej på skolan, varvid en kille blir asförbannad på mig för tydligen är det mitt fel. Därmed skriver han ner på(!) min kalender vilka lagar och paragrafer som jag har brutit emot.. hahaha! Får se det positivt, hjärnan är med! Jag drömde förövrigt att jag var på en krog med Mattiaz från Ullareds-tv i baren och jag blev skitlycklig (eeh..). Sedan "vaknade" jag och insåg att jag blivit drogad, kunde inte stå på egna ben och hade inte en aning om hur jag hade kommit hem. Psst, jag tror visst att min hjärna är trött.. men så går jag ju upp 06.30 varje morgon och lägger mig på tok för sent. Tror ni förresten att det förvånar mig att jag är bebisen i OV-gruppen? Ska jag vara ärlig trodde jag att jag hade kommit ifrån att vara bebis överallt (alltid minst i klassen, pluggade sedan vidare direkt efter gymnasiet, yngst på jobbet) men nejdå, jag är yngst här med - och det med råge! Fan, när ska jag få känna mig stor och erfaren?! Haha!

På lördag blir det Liseebeeeerg och och julmarknad! Sedan om min kropp är kapabel att gå eller inte efter fysen är en annan sak... och på söndag blir det julbord. MYS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar