lördag, november 21, 2009

It's alive!

I alla fall tillfälligt, och jag blir lika glad varje gång datorn bestämmer sig för att vilja starta windows - och allt annat för den delen. Jag önskar att jag förstod vad som är knas men det gör jag inte.. var på Phone House idag och hittade en fin, ny dator - som givetvis inte hade kommit ännu. Sedan hittade mams en ännu bättre dator på Expert som jag ska kika på i morgon. Ska bli intressant att se vilken dator som kommer att stå här hemma sen.

Jag har haft så himla mysigt de senaste dagarna! Mams kom i onsdagskväll och så bjöd jag henne på bio: 2012. Filmen var kanonbra kan jag säga, och blev dessutom bara bättre och bättre ju längre in i filmen man kom. Hade längtat efter att gå på bio, och där satt jag och mams och mumsade med dricka, popcorn och godis. Efter det så följde jag med mamma hem till Mjölby och sov där. Det är alltid lika härligt att vara hem-hemma! På torsdagen kikade Emil på min dator och gjorde den till en tuffing, som jag dock anar att den inte alls vill vara. På kvällen åkte jag och Josie in till Linköping för att se Takida. Och självklart var det alldeles, alldeles underbart. Magi! Och sedan kunde vi konstatera att sångaren Robert är vår drömman (ja ja ;) ). HAN är magi! Det märks förövrigt att de har blivit lite större sedan första gången jag såg dem live för 8 år sedan.. scenshowen har blivit en aning maffigare, och jag gillar't! På hemvägen så pratade jag Josie om saker som var väldigt länge sedan vi pratade om, och det kändes riktigt skönt att få prata med henne då vi inte alls har haft tiden att ses på jättelänge. Förhoppningsvis kommer vi att ändra på det nu! :)

Igår var det jobb på Otten som gällde och ikväll är det Harrys. Nästa helg är jag leeeedig! :D Och på måndag börjar ordningsvaktutbildningen. Jag är pepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar