torsdag, januari 20, 2011

Heaven nor hell

Fråga mig inte varför men dagarna har flutit på utan en tanke att kika in här. But now I'm back! Igår åkte allt julpynt ner för att i stället släppa in lite vår i lägenheten, det som är kvar nu är att byta sängkläderna sedan är allt gone :)

Vad har hänt sedan sist? Allt möjligt men ändå ingenting. Har jobb på g som känns fantastiskt bra, men jag förväntar mig ingenting förrän jag har fått säkra svar. Ordningsvaktsjobbet rullar på och jag trivs. Uppskattar mer och mer för var dag som går hur jäkla bra jag har det som bor tillsammans med Josie. Nya planer görs och kanske, kanske sticker vi långt upp i landet till hösten, men vi får se.

Annars har tankarna spunnit runt riktigt ordentligt den senaste månaden. Jag undrar vad jag sysslar med, jag undrar vad fan andra sysslar med och när jag borde inse faktum. Frågan är bara vad faktum just innebär. Är lite svårt att försöka inse något som man inte vet vad det är. Ändå försöker jag. Samtidigt är jag ung och kan leva mitt liv precis hur jag vill utan ett större konsekvenstänk. Det jobbiga är dock när konsekvenserna slår tillbaka mot mig... meeen jag vet att en dag kommer jag ändå garva åt det, precis som jag gör idag åt det förflutna :)

1 kommentar: