lördag, januari 01, 2011

Slowmotion

Sitter och gnuggar ögonen titt som tätt, gäspar och stirrar. Jag kan säga att det här inlägget inte går snabbt att skriva, måste stanna upp och tänka för varje mening som jag skriver. Ni kan med andra ord tänka er att jag är skapligt trött! ;) Dessutom stör jag mig på att det nyss ramlade ner ungefär en miljon barr i min dator och tangenterna därmed inte beter sig som de ska.

Vaknade upp igår (känns som flera dagar sedan), gjorde mig i ordning och åkte sedan till Josies mamma för trerätters nyårsmiddag. Tokmysigt och väldigt gott. Fika hos mamma, hämta bil och sedan hem och tagga inför jobb i Tranås. Kvällen där förflöt på bra, lite småtjaffs som vanligt men ingenting som inte löste sig på ett eller annat sätt. Fick till och med min nyårspuss, om än några timmar senare :) Efteråt var det lite personalfest på annat håll och jag trillade i säng halv 8. För att sedan ofrivilligt slå upp ögonen vid halv 11 idag. Då kan ni tänka er att allting tar lite längre tid att fundera ut idag. Så just därför åkte jag och Josie till City Gross för att storhandla. Jag har inte en en aning om vad jag fick med mig hem....

Kommer bli en lugn kväll framför tv:n med film (kan säga att Josie redan har slocknat här bredvid). Har varit och fikat hemma hos mamma samt lämnat bilen så nu finns det inga fler måsten för idag. Längtar till sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar