måndag, januari 24, 2011

Mörbultad!

Jag är fortfarande dyngtrött efter helgen som minst sagt var i ett slag för sig. Jobbade i 7 timmar på Södra-cupen som gick betydligt snabbare än vad jag trodde att det skulle göra, och åkte sen ner till Vattenhålet för att vara social och vänta på att Josie skulle sluta. För första gången på... eh, ja för första gången någonsin under de fem åren jag jobbat där så var det en hel del ögongodis ute. Jag trivdes!

Natten sedan ska jag inte ens gå in på... den mest insane natten jag varit med om på år. Jag har blåmärken och ont i käkarna, blåmärken och ont i låren samt jäkligt ont på nyckelbenen. Dessutom var jag närapå att behöva köpa en ny möbel till lägenheten... men jäkligt roligt så här i efterhand och jag fick mig x antal skratt där fram på småtimmarna. I och med att jag sedan några dagar innan även hade blåmärken på händer, underarmar och överarmar så ser jag numera ut som en färggrann jagvetintevad. Men det bjuder jag på! :)

Just nu ligger sängkläderna i tvättmaskinerna och Josie dammsuger. Ikväll ska jag ut till Travet och jobba som ov så korsordstidningen, energidrickan, téet och kexchokladen är med. Kommer med andra ord sitta ute i Busan och gosa! :)

2 kommentarer:

  1. får komma ihåg att byta av dig tidigare nästa gång :)

    glidar ställe att sitta på ju 4 pers på 30min eller nåt sånt hehe

    SvaraRadera
  2. Tycker jag! Fick ju vänta i 45 min idag... illa ;) Hehe, nej men vi får se när vi ses nästa gång. Kör ju varannan gång härute! :)

    Ja det är rätt fint, men är ju lite mindre folk nu när det är så kallt ute med. Blir bättre sen till våren och beror ju lite på vilken tävling det är med.

    SvaraRadera