onsdag, februari 02, 2011

I want some more. What are you waiting for?

Jag har alltid trott på ödet, att allt som händer har en mening och om någonting är menat så går det inte att undvika. Just därför har jag alltid trott på stjärnfall och att önskningarna går i uppfyllelse (såvida önskningarna är någorlunda realistiska). Så när jag stod utanför Evo för två veckor sen och väntade på att han skulle komma ner och öppna så såg jag ett stjärnfall precis ovanför min och Josies lägenhet. Vad önskade jag mig? Att jag skulle få ett jobb i januari. När det blev den 25:e och jag fortfarande inte hade ett jobb började till och med jag tvivla på att det skulle funka, haha. Men den 27:e var jag på intervju och den 31:a skrev jag på avtalet. Så numera jobbar jag som konsult på Logent och hade mitt första arbetspass igår ute på Händelö i Norrköping :)

Det finns någon. Någon som har kommit att stå mig varmt om hjärtat och det skrämmer mig något fruktansvärt. Det är ju lustigt att det aldrig blir som man planerar. Och att jag aldrig kan erkänna för mig själv förrän efteråt att jag nog är rätt lätt att påverka ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar