lördag, januari 22, 2011

When you call my name, it's like a little prayer

Ikväll är det ov-kläder som åker på. Södra-cupen och jag ska vakta i Lagmanshallen. Kommer nog bli riktigt nice :) Igår var jag fyllechaffis åt pappa vilket innebar 20 onyktra (okej, skapligt tokfulla) BT-arbetare och en nykter Nathalie. Var även iväg till City Gross med Evo som var som ett barn på julafton. Stora världen ;)

Mm, just nu önskar jag att jag kunde stanna här i 22-årsåldern i några år. Mig gör det absolut ingenting om jag blir 22 typ fyra gånger till. Jag trivs med allt omkring och jag vill inte riktigt bli äldre för tillfället. Men tiden går ju så jävla fort... och jag vet inte vad jag ska göra av den! Finns så otroligt mycket som jag vill testa, göra, prova, men jag kommer inte ifrån att jag just nu inte vill ha några förändringar i tillvaron mer än ett nytt jobb. Jag vet, dessa två går inte ihop! Men jag värdesätter så jäkla mycket att trivas med livet, så när jag väl gör det vill jag inte riktigt slita mig till något nytt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar