söndag, januari 29, 2012

Kämparglöd, ge mig mer!

Helgen har gått galet fort, hann inte ens blinka så var det söndag! Var först på dop igår, tokmysigt. Sedan E-Type och OV-jobb på kvällen, där det var en riktigt fin feststämning! Lite crazy på slutet, men aldrig värre än att vi löser det tillsammans :)

Sitter just nu framför tv:n och pysslar lite med jobb-relaterat, och för en gångs skull inte ordningsvakteri utan Ecab. Älskar pyssel! Har verkligen gett mig rent utsagt fan på att 2012 ska bli ett riktigt bra år. Trots att det inte går i närheten så bra som jag vill på jobbet, trots att den finaste mannen i mitt liv snart lämnar mig kvar ensam här och trots att jag är mer borttappad än någonsin så vill jag verkligen inte att det ska bli ett dåligt år till. Kämpa!

Jag äskar arbete. Jag kan ligga i timmar och titta på när folk arbetar. - Inte ett ordspråk som jag kan påstå att jag relaterar till! Älskar arbete, även om jag älskar att arbeta på mitt egna lilla specialla sätt. Men att känna att man är produktiv, gör nytta och spelar roll. Finns det någonting bättre?

1 kommentar:

  1. Visst är det så. Jag vet ju att det kommer lösa sig, det är bara så sjukt frustrerande att man satt sig i situationen själv. Hade känts bättre att skylla på annat, haha.

    SvaraRadera