söndag, januari 01, 2012

Levels

I dag är första dagen på resten av ditt liv.


Första januari, igen. Tiden går fortfarande så grymt fort och jag börjar inse att den alltid kommer att hålla det här tempot. Det lär inte gå tillbaka till så som det var när man var liten, att det var en hel oändlighet till fredagsgodiset där i början av veckan. I vilket fall har jag tänkt bli lite bättre på det här med att skriva av mig, genom att varje vecka skriva ner ordspråket som står i min jobbkalender. Ordspråk är alltid värt att ge en extra tanke åt!

Jag är så sinneslöst trött i idag så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Har hoppat i min älskade OnePiece och tänker inte hoppa ur den förrän jag kryper ner i ett varmt bad. Nyåret var rätt lugnt igår, för att vara ett nyår. Jobbade på Statt och firade in det nya året med Sibbe och Jesper över radion. Kom hem vid halv fyra, men somnade väl inte förrän sex tack vare adrenalin som aldrig gick ur kroppen. Därmed sjukligt trött idag, men lär somna gott ikväll :)

Jobbångesten kryper sakta på. Jag brukar aldrig vara nervös inför jobb, men det här är viktigt för mig. Det spelar helt enkelt en stor roll. Håll tummarna för att det går riktigt bra! I morrn och resten av januari kör vi järnet. Och på tal om hallon så ska det bli skönt, väldigt skönt, att inte vara ensam hemma längre. Skrollan är iofs ett väldigt dugligt sällskap, men nu fattas det någonting ;)

Nu kurrar det i magen, dags att värma på lite köttkorv och potatis!

2 kommentarer: