måndag, februari 02, 2009

3 dagars festande..

..och jag är fortfarande på topp! Jag sover fortfarande dock sjukt knasigt och drömmer helt cp. Fast jag tycker faktiskt att det är rätt mysigt.. så länge som det inte är en dröm som ger mig ångest morgonen efter. De drömmarna hoppar jag gärna över! Iaf, har haft det riktigt trevligt de här tre dagarna.. har bland annat tagit min oskuld på Palace. Helt ok ställe, men väldigt ungt folk.. skrämmande. De som har mig på Facebook kan kolla alla härliga(?) bilder som kommit upp där!

Däremot har jag gått omkring och varit lite arg i några dagar.. eller en vecka. Och det är jag nog fortfarande. Jag vet precis vad jag är arg på också... jag känner mig själv så pass väl. Nu får det helt enkelt räcka! Jag tror att jag för en gångs skull lärt mig av mina misstag.

Nej, nu är jag trött.. har massor att skriva men finns ingen ork.


2 kommentarer: