tisdag, februari 17, 2009

Nostalgi!

Spotify.. lyssnar på en massa gamla låtar som man aldrig annars orkar ladda ner.. så nu sitter jag här och sjunger för mig själv: "Oooooh-oooooh-oooooh, mysterious girl, I wanna get close to you. Oooooh-oooooh-oooooh, mysterious girl, move your body close to mine" och "Whatever I said, whatever I did, I didn't mean it, I just want you back for good. Whenever I'm wrong just tell me the song and I'll sing it, you'll be right and understood". Aaaah! Underbart! Och jaa, jag kommer till och med ihåg musikvideorna som var till dessa låtar. Ska jag även påpeka att jag tyckte att Peter André och Take That var sjukt heta?

Jag måste skaffa mig en redig karl.. var och tränade på Friskis & Svettis idag, och helt plötsligt inser jag att tränaren - som säkert är 40 - och dessutom bög, är sjukt het. Det är inte bara det att jag tycker att han är snygg - jag vill mer än gärna ta med honom hem och är mer eller mindre besatt av honom under helt träningspasset. Eeeh.... ja.

Imorgon blir det lite seminarium.. sen ölfatsutbildning på Campus Valla. Där är man inte alltför ofta så blir fint! Sen blir det bio med Thess. Mysigt! Changelling. Verkar bra!

Nu ser jag fram emot riktigt ordenligt att åka hem i helgen... hääärligt!

1 kommentar: