torsdag, februari 26, 2009

Still going strong...(?)

Jag har börjat fundera på vad det är för folk som rör sig häromkring egenligen. Ni vet tonårskillarna som ringer på min porttelefon och eldar i hissen, karln som jag ringde polisen på när han skrek härutanför mitt i natten om att han skulle skjuta folk.. och nu i natt: Jag vaknade åter igen av att nån karl står och skriker som fan utanför. Jag minns inte vad han skrek för jag var sjukligt trött, men jag vet att han skrek saker på ett sätt som gjorde att jag funderade på att ringa polisen igen. Sen somnade jag.... Idioter! Men men, det roar mig på ett sätt också, så länge som jag inte hamnar öga mot öga med nån av dem.

Sedan undrar jag hur fan folk är funtade ibland, och nu syftar jag på folk som jag känner. För första gången blev jag riktigt orolig och rädd. Kan man verkligen vara så jävla desperat?! Det är sick!!

Jaja.. vad händer och sker.. as always: muuuch to do. Jobba imorrn på Trappan i bar, jobba som vaktansvarig på Trappan på lördag. Skola, vänner och annat hinns med. Dock inte träningen.. huhu. Men nästa vecka kör vi igen! (och förhoppningsvis lördag). Måste trycka in Hannah nånstans i mitt schema snart också... Jag behöver en Hannah-dos! Var länge sen nu. Vad ska vi hitta på tycker du?

Personalfesten i söndags var... lite jobbig. Jag var sinneslöst trött efter att ha sovit 4 timmar, och med tanke på mina härliga sömnstörningar som jag fortfarande har så kan ni lista ut resten själva. Efter några timmar blev jag pepp dock och det hela slutade med att jag hade fått ett fiiint diplom för mitt engagemang på Trappan, hade kört min allraste första bodyshot på en het karl, blivit totalt nedmålad i ansiktet och på armarna samt var helt neddränkt i cider.

Åh! Igårkväll när jag la mig fantiserade jag mig bort om att det var tidig sommar och regnet slog emot fönstret.. tror ni att det var en härlig känsla? Inte så lite!

1 kommentar:

  1. Jag tycker att vi ska trycka i oss kladdkaka och ostbågar, prata skit och kolla på NCIS. Bland annat :P

    SvaraRadera