torsdag, februari 05, 2009

Love story

Jag fortsätter att drömma en massa drömmar, och denna gång tänker jag berätta om en av dem. I natt drömde jag (för att göra en låååång dröm väldigt kort) om den där ursnygga karln i Beck-filmen som gick i söndags, alltså han som skulle skjuta tjejen i slutet och hade dödat hennes exman (för er som gillar Beck...). Iaf, han skulle slå en kompis till mig så jag skickade alla vakter jag kände på honom och han hamnade i fängelse. Jag besökte honom, tog av ngn anledning hans nummer och tyckte att han var sjukt het (jag tände förövrigt på att han var våldsam). Vi blev kära, låg med varann på fängelset etc etc och var tillsammans länge och allt var urmysigt. Sen skulle han dö (fortfarande vuxen och snygg), och sista gången jag träffade honom hade han inga ben eller armar, och hans huvud satt inte fast på kroppen utan huvudet satt typ 20 cm ovanför kroppen (han låg i någon sorts maskin... eh, ja). Nu kommer det fina sekundrarna innan han dör:
Jag (storbölandes): Jag ääälskar dig av hela mitt hjärta!!
Han (storbölandes): Jag förstår inte hur du kan göra det, så som jag ser ut!!
Och så fortsatte det.. som i en film.. han dog.. jag tjöt ihjäl mig. Ni kan ju dessutom tänka på att det här var kortversionen... hahaha!

Ja ja.. fin dröm = morgon utan ångest. Ångesten är betydligt bättre, men känner att den gör sig påmind allt oftare. Tankarna svävar mest omkring och jag känner att jag inte riktigt har båda fötterna på jorden. Dessutom har min dator fått damp.. lägligt! Men då finns det en kille som verkligen är guld värd i alla situationer som har erbjudit sig att hjälpa mig. Vad skulle man göra utan alla kunniga karlar? (ja, det tar emot att erkänna det.. haha)

Nehej.. skulle man plugga kanske..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar