fredag, juni 26, 2009

Full fart!

Har startat dagen med att äta jordgubbar och melon... mumma! Alla dagar borde börja så. Mams väckte mig klockan 7 och berättade att Michael Jackson är död.. och visst har världen gått miste om en stor talang. Men det är som jag sa till mamma: Han lämnat världen så som han slog igenom i den. Jag hoppas att sanningen till hans dödorsak kommer fram snart och att världen tror på den, för redan nu florerar rykten över hela världen om överdos etc. Jag tror i vilket fall att han har det bättre nu, faktiskt. Vila i frid!

Vad gäller idag? Jobb! Börjar 11.30 och slutar 02.00 i natt. Härligt! Well, jag har bestämt det själv så det känns helt ok. Är ju Brodagarna här i Mjölby så blir lite att göra idag.. men det kommer bli nice!

Nej, dags att springa iväg.. vill gå på marknaden en sväng!

1 kommentar:

  1. undrar om du är ledig den helgen jag ska till motala, ska åka dit den 4:e och kommer va där några dagar, så jag hoppas vi kan ses som vi har planerat..:)

    SvaraRadera