onsdag, juni 17, 2009

Sommar för en stund!

Eller egentligen så är det ju sommar hela tiden, jag tycker om regn också så jag klagar inte. Men just nu är det i alla fall sol ute och jag ska snart ner i trädgården, slänga mig på en filt och soooola!

Pappas födelsefest och förlovning var riktigt bra. Afrikaner är verkligen ett annorlunda folk gentemot oss svenskar men gud så sköna! Deras inställning till klockan kan driva en till vansinne med deras öppenhet mot andra människor är helt underbar! För er som inte vet så förlovade sig pappa med en 27-åring från Burundi, och visst var jag skeptisk i början, men de är verkligen hur kära som helst!

Igår körde jag hem två av de som kom till festen till Skavsta flygplats. Hannah var med vilket gjorde resan en aning roligare! Massa skratt och påhitt, och när vi var hemma igen bestämde vi oss för att åka och glida lite i det härliga kvällsvädret. Nej, vi har aldrig påstått att vi beter oss som 20 ^^. Ett besök blev det hemma hos Bass också och vilket jävla fint hus han bor i nu!

Nahej, skulle man ta tag i ledarskapskursen igen..

1 kommentar:

  1. Haha oallmänbildad jag är, jag var tvungen att googla vart Burundi ligger:) Det är inte lätt att vara gammal samhällare..

    Rolig med förlovning, ska de gifta sig snart också då? Du får hälsa grattis till dem:)

    Kram

    PS: Jo det vore jätteskoj och träffas igen snart, var ju ett tag sedan sist:-)Hur har du det i sommar, någon dag ledig?

    SvaraRadera