onsdag, juni 10, 2009

Hem-hemma!

Igårkväll styrde jag min kosa hem till Mjölby och jag måste säga att det är grymt skönt att vara hemma! Bara vila (inte för att det blivit så mycket vila hittills), umgås med familjen, planera sommaren och bara vara! Återkom om 2 veckor så kommer jag leva i tristess, haha!

Sommar-X i fredags var riktigt skoj, inte den bästa festen jag varit på men helt ok. Roligast var sista timmen på dansgolvet utomhus där jag, Rosno och BM härmade alla andra omkring oss, något extremt. Som alltid var det en jättetrevlig helg hemma hos Tove. På lördagen mötte jag upp Hannah. Vi åt sallad vid Stångån och hälsade på Kanadagäss (frivilligt vetifan), sedan for vi hem till mig, köpte glas, godis och käk och spenderade resten av kvällen framför tv:n med Simpsons och NCIS! Sista kvällen inför sommaren.. abstinens Hannah? ;P

På fredag fyller pappa 53 och förlovar sig samtidigt med Francine. Fredagen blir nog lugn med fika medan själva festen är på lördagen. Kommer bli riktigt nice!

Har förövrigt blivit antagen till en sommarkurs i ledarskap! Hade reservplats och kom in nu i förrgår, samma dag som kursstarten gick. Jag är helnöjd! Dels att jag har något givande att sysselsätta mig med i sommar och dels att ledarskap är något som man har användning för resten i livet (dessutom är det en bra merit). Hoppas nu bara på att kursböckerna kan skynda sig hit..

Hade en riktigt trevlig men otippad sista natt innan jag for hemåt. Tack!

1 kommentar: