måndag, juni 22, 2009

Soool!

Jag gillar regn, men sol är bra! Har varit i simhallen idag och plaskat med mams, sedan lagt mig i trädgården och solat. Sköööönt.. blir mer av imorrn! Imorgon blir det förövrigt att lämna in min cykel på verkstad. Dels behöver den pumpas och dels vill jag ha ett cykelstöd på den. Det är tokigt jobbigt att inte kunna ställa ifrån mig den normalt!

På onsdag blir det att åka till Norrköping en sväng med mams, hämta lite räkningar bland annat och sedan shoppa lite på stan. En glass på Halvars blir det nog också ^^

På fredag är det jobb som gäller och lördag blir det en stor afrikansk fest i Motala med dansuppvisning och massa. Kommer nog bli skoj, men ska vara nykter då jag är chaufför åt far min och Francine ^^ Vill ha med mig en vän men vi är redan fem i bilen.. den som har lust att köra själv dit och hem får gärna följa med, haha. Kan lova att det nog kommer vara skoj!

Aaaah, vad ska man göra med sitt liv? Jag vill sticka till Sundsvall och plugga där, verkar vara en helt underbar stad! Men gud vad jag kommr att längta hem i början.. är ju så van vid kära Östergötland, haha. Att kunna städerna utantill och kunna åka i mellan dom för att shoppa eller hälsa på folk. Sedan är jag inte helt säker på vad just den Kriminologiutbildningen där ger för examen.. men det ska jag maila och fråga om. Jag vill så fruktansvärt mycket, var ska man ta vägen egentligen?

Nahej, skulle man ta tag i att skriva färdig den där uppgiften som jag har deadline på i morgon kanske..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar