måndag, juni 29, 2009

Vuxen?

Var ju på den afrikanska festen i Motala i förrgår och höjdpunkten där var när de hade trumshowen. Riktigt mäktigt måste jag säga! I vart fall så var det ju dansgolv och sånt senare på kvällen och det var en hel del unga där. Jag hade suttit och ätit lite och när jag vände mig om för att titta ut över dansgolvet är det fullt med 15-16åringar som skakar på bröst och rumpa. För första gången kände jag mig gammal och insåg att jag inte är 16 längre, hahaha! Tragiskt men sant.

Nej nu måste jag ta tag i pluggandet igen.. är en hel del jag borde ta tag i men ooorkar inte! Jo förresten, en sak jag har tagit tag i är att rensa ur kroppen igen på all skit man stoppat i sig. Så nu är det hårddiet som gäller i två veckor och det härliga är att mams har hoppat på också. Hon kör inte lika hårt som jag gör men det är skoj att hon hoppat på ändå! Första dagen idag, 13 to go.

Imorgon drar jag och mams till Varamon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar