fredag, juli 03, 2009

Varma dagar!

Hur länge har det här 30-gradiga vädret varit här? 13 dagar? Jag vet inte men jag har lovat mig själv att inte klaga. De tidigare somrarna har jag gnällt och gnällt över att det aldrig blir en riktig sommar i Sverige längre, så nu ska jag banne mig njuta! Tack vare vädret så har jag i alla fall fått en härlig bränna (för att vara mig som annars alltid är likblek) och mer ska det bli! Så länge som jag gått och längtat efter en riktig bränna, haha. Det enda som jag faktiskt kan klaga över är att mamma inte har några fläktar i sin lägenhet, och med tanke på att hon bor överst i en gammal villa så blir det vaaaaarmt!

Jag och mams for iväg till Varamon i tisdags och gött var det! Iskallt i vattnet var det också men jag kunde ju inte åka dit utan att doppa mig =) Vad kan det ha varit, 15-16 grader?





Sedan tog jag och Hannah en tripp till Lkpg i onsdag för lite shopping. Självklart blev det en härlig pastasallad på en uteservering och en massa snack om allt mellan himmel och jord. Lite shopping som nya hörlurar, underkläder och alldeles underbara skor blev det också! =)


Förövrigt så bestämdes det att vi ska hem till Bass imorgon för lite grillning och alkohol. Känner jag oss rätt kommer kvällen sluta i goood mat, massa godis, berusning och en massa skratt - och så klart film och NCIS!

Ikväll är det jobb som gäller. Lite pepp är jag, men har ingen energi. Lyckades igår att gå utan mat i 24 timmar och därpå ta en cykeltur ut till Mantorp och Mobilia. Mår hjärnan och kroppen bra idag? Inte överhuvudtaget! Men alltefter dagen går mår jag också bättre. Hoppas på en lugn kväll ikväll så man är på topp imorgon! Nu vankas mat, morots- och fetaostsås med pasta och sallad... min favorit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar