onsdag, juli 15, 2009

Tänka sig!

Idag har jag och paps varit en sväng och badat i Skogssjön, kallt var det i vattnet men så himla skönt när man vant sig! Bränd lyckades jag bli i solen också.. men är man vit så är man! ;D Fast jag är iofs rätt brun mot vad jag brukar vara, sorgligt nog! Sedan fick jag en rätt komisk bränna också.. paps lyckades förövrigt slå sönder ett av racketen som vi spelade med för första gången. Efter badandet åkte vi iväg till Önnebo en sväng för lite fika med vänner till familjen. Gaaah, jag vill också bo på landet! Det var så grymt fint där ute med den stora trädgården, dammen, växthuset, och sen all skog med tranor, katter, rådjud och tofsvipor. Jag viiiill! Måste flytta ut på landet när jag skaffar familj! Vill karln inte så flyttar jag själv! :D

Så, imorgon åker jag alltså till Norrk för att enbart umgås för första gången sedan jag åkte hem för sommaren. Det är alltså Eric aka Kikki som fyller 25 och som därmed ska firas! =) Kommer nog bli riktigt trevligt, och blir kanske lite grillning i parken tillsammans med tjejerna lite senare.

Nu är jag tröttare än jag varit på länge och det är nog dags att krypa ner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar