tisdag, juli 21, 2009

Lately!

Har jag sagt att mina drömmar är igång igen? Nej, jag tänkte väl det, men det är dom. Drömmer för fullt hela nätterna om en det ena en det andra. Om allt från att hitta en hemlig gång i ett hus och gömma sig i den, till att ha hittat mig en kille, till att leta efter min bikiniunderdel bland alla människor i en simhall. Denna gång kan det ju inte bero på stress iaf.. eller förresten, det kan det kanske.

Jobbade i helgen och i lördags var det hej-kom-och-hjälp-mig. Haha, nej då, så farligt var det inte, men jag har nog aldrig på mina 3 1/2 haft så många gäster där som det var i helgen. Om man inte bortser från Brodagarna och sånt. Emil spelade också så jag var glad =) I vart fall så var det riktigt skoj att jobba!

Vad sker idag då? Jag och mams ska fara iväg till Boxholm och hämta en liiiiten kissekatt. 12 veckor är hon. Dom två katter som jag och mams har nu har ju varit ensamma sen Wilma dog förra året, och det märks på dom att dom behöver vara tre. Så, idag kommer dom bli det! =) Tindra har vi bestämt att hon ska heta.

Vad händer och sker i veckan då? Plugga, hjälpa pappas andra hälft att plugga, leka massa med kattungen och sedan fara iväg till Norrköping i helgen. Ska jobba på Trappan för första gången sedan.. ja jag vet inte, umgås lite med Thess och planera inför Nolle-P och sedan blir det att gå på bröllopsfest med paps och Francine. Blir nog fint!

Nej, nu ska jag göra mig i ordning, ska strax åka iväg! Kommer inom kort slänga upp ngt fint kort på Tindra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar