onsdag, juli 29, 2009

Det närmar sig, och det snabbt.

Ja, det är inte långt kvar nu tills jag återvänder hem till Norrköping igen. Om två veckor har min sommarledighet nått sitt slut och det är dags att ta tag i livet igen. Självklart ska det bli så grymt kul att komma hem och tagga inför Nolle-P, jobb och allt annat, men jag vill heller inte att ledigheten ska ta slut riktigt än. Varför? Jo för att tiden har ju gått så sjukt fort! Känns som om halva ledigheten har gått när det egentligen är hela..

Var på bröllop i lördags i Norrk med paps och Francine. Var en afrikansk brud och svensk man vilket gjorde det hela lite annorlunda. Jag gillar annorlunda! Fint var det, även om jag vissa gånger höll på att dö tristessdöden (beroende african time, som vi kallar det). Ska lägga upp lite bilder på det här, eller så gör jag det på Facebook.. ;P

Igår for jag, paps, Francine och två vänner till henne ner till Jkpg och en afrikansk affär. Aldrig varit i en sådan förut och visst var det annorlunda. Allt från utbudet till hur affären var uppbyggd. Hittade en massa varor som jag inte hade en aning om vad det var, men hittade även lite skoj som jag köpte med mig hem i form av mat. Det mesta av affären bestod av hårprodukter (otippat!). På vägen hem blev det så klart att svänga förbi Gränna och köpa lite mjuk kola. Mumma!

Nu ska jag iväg till Norrk för en dejt med Thess. Ska gå en sväng på stan och sedan lägga upp ett schema för jobbpass under Nolle-P då jag och Thess är de enda VA (vaktansvariga) som kan jobba. Men vi gillar att jobba och på stora fester!

Dags att göra sig i ordning och smita iväg.. förresten, det är sol idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar