lördag, juli 04, 2009

What a strange day..

Vaknade väl vid 7-hugget första gången och kände en total lycka i hela kroppen. Samma sak hände väl en 3-4 gånger innan jag klev upp vid 10 och jag har inte en aning varför. Traskade iväg till stan för att strosa och handla lite. Träffade två personer på Systemet som jag inte träffat på år och dar, varav en av dem gjorde att det hoppade till i hjärtat lite grann. 10 min senare befann jag mig på Ica och vilka är inte där om samma två personer? Träffade även en tredje person här som jag heller inte sett på år och dar.. mysko! Kommer sedan hem, sätter på datorn och vad funkar inte helt plötsligt om mitt trådlösa nätverk?? Det har inte funkat på ett halvår och ingen som suttit ner med min datorn har förstått vad felet är. Men nu, bara sådär, började det fungera igen som ingenting har hänt. Jag fattar noll, men nöjd är jag! =) Vi får väl se vad resten av dagen har i åtanke! Där är ju trots allt en trevlig kväll som väntar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar