onsdag, juli 08, 2009

Framtidsångest(?)

Gårdagen var huur mysig som helst. Åt världens godaste mat på Valven, tog en promenad utmed vattnet och for sedan mot Skänninge. Tjatade till mig att se på hela So You Think You Can Dance (såklart!) och sedan såg vi en skräckfilm vid namn Dead Silence. En riktigt trevlig kväll med andra ord.

Sitter nu och funderar på vad göra in the future. Plugga vidare blir det, men utbildningen i Sundsvall som det var platsgaranti på är det inte det längre då så otroligt många sökt dit. Alltså innebär detta att jag måste se mig om ordenligt efter andra alternativ. Då är frågan: blir det andra utbildningar och isf inom vad? Eller ska jag läsa kurser tills jag kommer in på den i Sundsvall? Vad gör jag om jag faktiskt kommer in på den utbildningen nu detta år? Sedan funderar jag på att göra högskoleprovet igen för att (förhoppningsvis) öka mina chanser att komma in på utbildningen i Sundsvall. Jaa ni, vad göra.. sedan har jag lite ångest för höstterminen nu som kommer. C-uppsats och skulle jag få skriva den själv kommer det bli riktigt tufft...

1 kommentar:

  1. Heej!
    Tyvärr kan inte jag den 25, vi ska fira Pontus bror då som fyller 30. Men kanske någon annan dag i augusti? Förslag?

    Kram

    SvaraRadera