lördag, juni 13, 2009

Lördag

Var hos frissan för klippning igår och jag är nöjd som alltid =) Visst, en klippning kostar 340 kr och färgning + klippning över 1000 kr, men enligt mig är det lätt värt det. Hellre att jag går till en frisör som jag vet att jag är sjukt nöjd med efteråt, än att gå till någon som kostar en 100-200 och inte får precis det jag vill ha. Studio Hairart är grymt duktiga på det de gör!

Igår fyllde pappa som sagt år och på festen träffade jag två tjejer som bor i London och som bjöd över mig för gratis boende när jag vill. Nice! Jag är sjukt lockad måste jag säga, vill ju lära mig det engelska språket riktigt, riktigt bra.. är en grymt bra merit och dessutom väldigt bra att kunna. Ikväll är det iaf förlovningsfest som gäller! Finklätt, god mat och sedan fest. Blir nog bra!

Nej nu är det dags för mat.

1 kommentar:

  1. Åhh jag gick in på din Pixbox och kollade på bilder från student, fotbollsresa etc. Gud så kul vi hade! Man blir ju värsta nostalginörden:)

    Kram

    SvaraRadera