tisdag, juni 23, 2009

Underbart!

Idag har Nathalie varit duktig och cyklat till ÖoB med mams i Skänninge. Resultat? Bränd, eksem och ont som fan i röven. Men vet ni, det är det lätt värt! Det här så här sommaren ska vara och lite (okej, mycket..) ömhet kommer inte hindra mig från att njuta av livet! =) Det tog dock lite längre tid än beräknat.. de bygger ju om utmed järnvägen överallt så det var inte lätt att komma härifrån till Skänninge. Men efter sex timmar efter att vi lämnat hemmet var vi i alla fall hemma igen ^^ Nu är jag däremot hungrig som få, tomat och mozarella fyllda kyckligfiléer väntar, mumma!

I morgon vanskas Norrköping och jag är pepp! Jag kan på tal om ingenting också erkänna att jag har blivit beroende av korsord.. det är kul som fan och så tränar man hjärnan! Haha, jaa jag vet, men jag måste ursäkta mig med något! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar