onsdag, april 16, 2008

HV BLÅ!

Vad kan man säga annat än att HV är BÄST just nu?! Nej, jag tänkte väl det! HV, HV, HV.. nu är det nära, kan vara bara en match kvar! Jag fattar inte hur HV kan vara så grymt starkt som lag. De är inga som ger upp för att de ligger under inte. Och kanske är det just det som man älskar med HV?

Sitter iaf här just nu och är lite lagom salongsberusad.. har varit på ölbrännboll (där jag faktiskt fick iväg bollen alla gånger jag slog) och sen lite mellanfest här på Dalkarlen och sen fest på Trappan. Dock så bestämde jag mig för att gå hem tidigt, börjar 10 imorrn och så är det ju fest imorrn igen. Så jag vilar ut! Rätt skönt, är trött.. och så fick jag ju se sista 15 minutrarna av HV-LHC matchen.

Nahej.. gyckla fick vi också göra. Men det kan jag skriva om imorrn.

1 kommentar:

  1. Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV de Plasma, I hope you enjoy. The address is http://tv-de-plasma.blogspot.com. A hug.

    SvaraRadera