söndag, april 13, 2008

Mysko

Min kropp och jag mår inte som vi ska just nu. Jag vet inte, men allt känns bara galet mysko. Känns nästan som att jag har en bakfylla utan illamående. Och så kissar jag mycket. Och så är jag sanslöst trött, och hela kroppen ömmar. Har varit så sedan igår. Det går säkerligen över, men är bara så himla mysko. Kan dock bero på att jag inte riktigt sovit ordenligt den senaste veckan på grund av min kära inneboende.. fast jag borde ju inte kissa mycket p.g.a. det.

Jobbade igår. Det var trevligt. Fick 450 spänn i dricks. Nej, jag klagar verkligen inte!

Så.. imorrn börjar skiftesveckan. Vi får väl se var det slutar, haha. Fylla blir det nog iaf, men jag ska ta det lugnt. Vill verkligen inte vara bakis. På fredag blir det Takida!

Over & Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar