onsdag, april 02, 2008

Kaos

Håller på att träna för fullt med dansen, eller rättare sagt: med den allra sista delen av dansen där vi ska göra en "freeze". Är just nu lite halvt blåslagen och har ett rött brännmärke på armen, men det tar sig! Helt otroligt, men det tar sig faktiskt!

Igår var en helt kaotiskt dag, i alla fall på eftermiddagen. Förmiddagen var riktigt bra med så himla härligt väder och det störde mig inte, just då, att vi har galet mycket att göra i skolan. På eftermiddagen när jag kommit hem så brakade det däremot loss, haha. Fick mejl från min kursansvarige om att jag inte registrerat mig på LiU för denna termin (???). Jag hade inte märkt det för att jag fortfarande får mina CSN-pengar (???). Han visste heller inte om jag kunde registrera mig nu eftersom man kan göra det högst 2 veckor efter kursstart, men registrerade jag mig inte så fick jag inte mina högskolepoäng. Mitt i allting ringde de från Motala och sa att jag kanske hade klamydia och var tvungen att gå och testa mig. I den sekunden kunde jag ha gått under, om jag inte kommit på att jag testat mig för 3 veckor sedan och att då var grön. Detta fall hade upptäckts i februari och jag testade mig i mars, så jag var inte drabbad. Helt ärligt så är klamydia för mig inte hela världen, det finns betydligt värre saker, men just då orkade jag bara inte. Det hela löste sig iaf idag när jag kom till SYO och hon sa att det är knas med systemet, förstod min situation och löste allt åt mig. Hade hon inte gjort det vet jag inte vad jag gjort :P

Såå.. imorrn åker jag hem till Mjölby. Och just ja.. herr snygg gav mig en galet skön blick idag. Det får vi ju inte glömma bort! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar