söndag, april 20, 2008

Skiftesveckan över

..och det ser ut som fan här. Hur kommer det sig att man stökar runt så mycket när man är onykter? Och nu menar jag inte när man är full och ramlar runt överallt och river ner saker, utan när man bara är onykter. Det var jag igår, och större delen av veckan för den delen, men det ser ut som att jag har varit helt dyngrak när jag letat efter mina saker. Aja, det är bara att börja städa.

Så nu är vi bubblare nya Skumpa. Dagen igår var riktigt kul, speciellt ute på Himmelstalundsfälten. Det var galet, men riktigt kul. Jag har hängt uppochner, lekt irländsk julafton, fått filmjölk på hela mig och mycket, mycket mer. Min overall är skitig som bara den. Och jag har blåmärken över hela kroppen. Men det var grymt kul! Efter detta var det sittning med Tryckbar och sen mellanfest. Efter det gick jag faktiskt hem, jag hade sådan grym huvudvärk. Min kropp är tydligen inte gjord för att festa från 9 på morgonen till sen natt, haha!

Trots att den här veckan har varit grymt skoj så har jag fortfarande hemlängtan. Förstår faktiskt inte riktigt varför. Jag längtar grymt mycket till sommaren, jobbet och Sp3a:s reunion.

Sen vill jag skicka en tanke till en saknad själ.. min och mammas dvärg/mellanpudel Rambo. Han kom och besökte mig i mina drömmar i natt, och som alltid ville han inte gå: jag fick bära honom var vi än skulle. Just detta beteende och många andra speciella egenskaper han hade har fått mig att skratta många gånger om. Jag saknar honom, väldigt mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar