fredag, april 11, 2008

Punktform

Mycket har hänt den sista veckan, och just därför blir det i punktform:

  • Har varit hemma hos Hannah för första gången (tro det eller ej)
  • Det blidde en hel del studsmattahoppande (vuxen, vad är det?)
  • Har haft en inneboende hos mig sen i söndags (vilket faktiskt var rätt trevligt)
  • Hade städvecka i korridoren (men min inneboende var riktigt duktig och gjorde jobbet)
  • Detta resulterade i sena nätter och sömnbrist (men det var värt det)
  • Hockeykväll i onsdags med korridor och vänner (även en hel del alkohol)
  • Detta resulterade i 3 pers sovandes i min säng (det var grymt trångt)
  • Får inte glömma bort den stora hjälteinsatsen med den fulla humlan (även om han faktiskt var lika rädd som mig)
  • Har övat en massa spex med festeriet (det här kommer bli riktigt, riktigt bra)
  • Har fått heltidsjobb på BT i sommar (jag är så glad så det finns inte)
  • Fick tillbaka 5100 kr på skatten (jag blev nästintill lycklig)
  • Jobb i baren hela helgen (vilket känns riktigt gött)
  • Vinner LHC ikväll är det nog kört... (men vad gör man)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar